Профессор А. Молдокулов атындагы УИТМЛдин 1-4-класстарынын окуу процессинин 2018-2019 окуу жылындагы жылдык отчёт анализи

Профессор А. Молдокулов атындагы УИТМЛдин 1-4-класстарынын окуу процессинин 2018-2019 окуу жылындагы жылдык отчёт анализи

Профессор А. Молдокулов атындагы Улуттук компьютердик гимназиянын педагогикалык кеңешинин чечими менен мектептин 2018-2019- окуу жылында  окуу-тарбия иштеринин планы төмөнкү багыттар менен иштелип чыккан:

  • Окутууну уюштуруу;
  • Пед.кадрлар менен иш алып баруу
  • Мектеп документациясы
  • Ички көзөмөл   
  • Педагогикалык кеңеш

Окуучулар менен иштөөдө УКГнын  Кыргыз Республикасынын “Билим берүү” Законунун,

УКГнын Уставынын, Билим берүү Академиясынын рекомендацияларынын жана мектеп ичиндеги буйруктардын негизинде иш алып барат. 2018-2019-окуу жылында башталгыч класстары, (1-4) күндүк режимде иш алып барды.

 

Билим берүү программаларынын окуу планы жөнүндө маалымат.

класстар

жумасына

жыл бою

1-класс

20

660

2-класс

22

748

3-класс

24

816

4-класс

25

850

 

 

32 класс комплекттелген окуучулардын саны:

класс

Жыл башында окуучунун саны

кетти

келди

Жыл аягында окуучунун саны

1-кл

217

4

9

222

2-кл

333

12

3

324

3-кл

362

11

3

354

4-кл

331

4

3

330

жалпы

1243

31

18

1230

 

14 класстык кабинетте билим алышты.

Окуучулардын билим сапатын аныктоо үчүн ар бир чейректе окуу техникасы алынып, жат жазуу иштери жүргүзүлүп билим сапаты анализденди.

1-класстардын гимназияга адаптацияланышына карата психолог жана кураторлор тарабынан иштер жүргүзүлдү. Ички көзөмөлдөөнүн планына ылайык таблицада көрсөтүлгөндөй сабактардан билим билгич көндумдөрү төмөнкүдөй жыйнынтык берди.

Улуттук компьютердик гимназиянын   3- класстарда 2018-2019-окуу жылында

жүргүзүлгөн көзөмөлдүн жыйынтыгы боюнча отчёт -анализи

Текшерүүнүн максаты: Окуучулардын билим деңгээлинин жеткиликтүүлүгүн текшерүү

 

Улуттук компьютердик гимназиянын  “ 3 ” класстардын Адабий окуу сабагы боюнча билим деңгээлин көзөмөлдөөнүн  жыйынтыгы

 

Класс

Тиз

б/ча.

окуганы

Баасы

Билим сапаты

 

Жетишүүсү

 

«5»

«4»

«3»

«2»

3

356

347

147

114

85

10

74%

97%

 

 

 

 

 

 

Анализ: Окуунун ылдамдыгын текшерүүдө мугалимдер “Келгиле окуйбуз” долбоорунун алкагында текшерүүлөр жүргүзүлгөндө, окуучулардын окуп түшүнүү көндүмү жогорулаганы байкалмак. Тамгаларды алмаштырып окуган окуучулар кездешти. Окуучунун көпчүлүгү түшүнүгүн айтып бере алышат. Кыскача жооп берет.

 Сунуш: Окуучулардын сөздөрдү туура окуусуна көңүл буруу. Түшүнүп окуу көндүмүн өнүктүрүүнүн үстүндө иштөө.

 

Кыргыз тили сабагы боюнча билим деңгээлин көзөмөлдөөнүн жыйынтыгы  төмөндөгүдөй көрсөткүчтөрдү көрсөттү.

 

Классы

Тиз

б/ча

Жазганы

Баасы

б/с

Жетишүүсү

%

Жетишпегени

%

 

«5»

«4»

«3»

«2»

 

1

3-а

39

36

5

21

7

3

70%

92,5%

7,5%

 

2

3-б

36

34

7

11

13

4

52%

88%

12%

 

3

3-в

39

35

6

12

13

4

51%

88%

12%

 

4

3-г

37

33

10

9

6

8

57%

75%

25%

 

5

3-д

36

35

14

14

6

1

80%

97%

3%

 

6

3-е

29

26

7

8

10

1

51%

96%

4%

 

7

3-ж

37

37

12

12

11

2

64%

94%

6%

 

8

3-з

39

35

6

12

13

4

51%

88%

12%

 

9

     3-и

33

32

8

16

7

1

75%

97%

3%

 

10

3-к

31

29

7

11

9

2

58%

94%

6%

 

 

 

356

334

82

127

95

30

60%

91%

9%

                                   

 

            Анализ:.Жалпы 3-класста 10 класс. Окуучулардын саны 356. “Кыргызстандын минералдык суулары”- деген темада 50 сөздөн турган  тексти жазышты. Текст жаш өзгөчөлүгүнө жараша окуу программасына ылайык туура тандалып алынган. Кээ бир окуучулар сөздөрдү ташымалдоодо, катар келген үнсүздөрдү жазууда ката кетиришкен. Окуучулардын кол  жазмаларына көбүрөөк көңүл буруу керектиги байкалды.

Көзөмөлгө алынган класстардын арасынан  берилген предмет боюнча  төмөнкү класстар билим сапаты боюнча  3-д класс 80% , мугалими: Мусаева Аманбүбү, 3-и  класс75%, мугалими Тилемишова Фарида,  3-а  класс 70%, мугалими Түлөбаева Бегай, 3-ж класс мугалими Бөкөнбаева Зульфиялар  жогорку пайызды көрсөтө алышты. Предмет боюнча жалпы билим сапаты боюнча 60% , жетишүүсү 91% көрсөттү. Кыргыз тили сабагына №1, №2 дептерлери уюштурулган. Жат жазууга өзүнчө дептер уюштурулган. Дептерлердин сырттары  сыртталган, титулдук баракчага окуучулар өз колдору менен толук толтура алышат.

 

Сунуш: Тамгаларды элементи менен жазууну өздөштүрүү үчүн окуучулар менен иштөө. Сабаттуу жазуу үчүн көнүгүүлөрдү көп иштөө керек.

Улуттук компьютердик гимназиянын “ 3 ” класстардын Математика сабагы боюнча билим деңгээлин көзөмөлдөөнүн жыйынтыгы

 

Классы

Тизме

боюнча

Жазганы

Баасы

Билим сапаты

%

Жетишүүсү

%

«5»

«4»

«3»

«2»

1

3-а

39

36

10

15

8

3

67%

92%

2

3-б

36

34

10

15

8

1

73%

97%

3

3-в

35

33

10

13

7

3

65%

85%

4

3-г

37

33

14

11

8

 

74%

100%

5

3-д

36

33

16

12

5

-

85%

100%

6

3-е

29

24

11

9

3

1

68%

96%

7

3-ж

37

37

13

14

9

1

72%

97%

8

3-з

39

35

15

9

10

1

68%

97%

9

3-и

33

33

13

9

11

-

67%

100%

10

3-к

31

29

9

15

5

-

77%

100%

 

 

356

327

121

122

74

10

72%

96%

 

Анализи: Математика предметинен 5 тапшырма берилген. Окуучулар маселе иштөөдө, амалдарды мамыча түрүндө аткаруудан, ката кетиришкен. Предмет боюнча жалпы билим билгичтиги боюнча төмөндөгүдөй көрсөткүчтү көрсөттү: 3-Д классы 85% мугалими: Мусаева Аманбүбү, 3-К класс мугалими Узакматова Мээрим 77%, 3-Г классы мугалими Асанбаева Эльнура74%, 3-Б 73%  мугалими Токтомамбетова Жылдыз,3-Ж классы 72% мугалими Бөкөнбаева Зульфия  жогорку пайызды көрсөтө алышты. Предмет боюнча жалпы билим сапаты 72% , жетишүүсү 96% көрсөттү. Көбүнчө окуучулар, мамыча түрүндө амалдарды аткаруудан, маселе иштөөдөн ката кетиришкен.

Математика сабагына №1, №2 дептерлери уюштурулган. Текшерүү ишине өзүнчө дептер уюштурулган.

Сырттары сыртталып, титулдук баракчага адрестери толук окуучунун колу менен толтурулган.

 Дептерлерди текшерүүдө мугалимдердин өз учурунда текшерип  туруусу байкалды.

Сунуш: Амалдарды аткарууда, маселе иштөөдө маселенин шартын түзүүдө окуучулар менен көбүрөөк иштөө керек.

 

Улуттук компьютердик гимназиянын 3 - класстардын Мекен таануу сабагы боюнча билим деңгээлин көзөмөлдөөнүн жыйынтыгы

 

 

 

 

Кл

 

Тизме

боюнча

 

 

Жазг.

Баасы

 

Билим сапаты

%

 

Жетишүүсү

%

«5»

«4»

«3»

«2»

1

3-а

39

37

-

27

10

-

72%

100%

2

3-б

36

34

11

9

11

3

58%

92%

3

3-в

35

34

6

15

13

 

73%

100%

4

3-г

37

35

14

15

6

 

81%

100%

5

3-д

36

34

18

9

6

1

79%

97%

6

3-е

29

26

6

12

6

2

69%

92%

7

3-ж

37

37

4

15

17

1

51%

97%

8

3-з

39

39

15

14

10

 

74%

100%

9

3-и

33

31

14

9

7

1

74%

97%

10

3-к

31

24

3

13

6

2

51%

94%

 

 

356

331

91

138

92

10

68%

97%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Жогоруда 4-класстардын жазуу иштеринин көрсөткүчүндө, жана билим сапатынын жетишүүсүнүн мониторингинде көрсөтүлгөн көрсөткүчтөрдүн негизинде төмөнкүдөй жыйынтык чыгарууга болот.

            Кыргыз тилинен: Эн жакшы көрсөткүчтү көрсөткөн класстар 4-е классы билим сапаты 95%, 4-ж классы 95%, 4-б классы 89%, 4-д  классы 87%. Калган класстардын да билим сапаты жакшы десек болот

            Математикадан: Жакшы көрсөткүчтү көрсөткөн класстар 4-ж классы билим сапаты 62%  жетишүүсү 97%, 4-е классы билим сапаты 59%,  жетишүусү 97%.

Билим сапатынын көрсөткүчү төмөн болгон класстар 4-З классы билим сапаты 13%, жетишүүсү 60%, 4-Д классы билим сапаты 29%, жетишүүсү 75%, 4-а классы билим сапаты 34%, жетишүүсү 83%, 

Мекен таануудан: Жакшы көрсөткүчтү көрсөткөн класстар 4-е классы билим сапаты 87%,  жетишүүсү 100%, 4-г, в  класстары  билим сапаты 85%, жетишүусү 100%.

Билим сапатынын көрсөткүчү төмөн болгон класстар 4-З классы билим сапаты 34% жетишүүсү 76%, 4-а классы билим сапаты 44%, жетишүүсү 86%.

            4-класстардын ичинен билим сапаты жакшы; 4-е, 4-ж класстары болду, ал эми билим сапаты  төмөн 4-з, 4-а класстары болду.

4-класстардын кыргыз тили, математика, мекен таануу предметтери боюнча жалпы билим сапатынын жана жетишүүсүнүн мониторинги

 

Жогоруда таблицада көрсөтүлгөн көрсөткүтөрдүн негизинде төмөнкүдөй жыйынтык чыгарууга болот. 4-класстарда кыргыз тили, мекен таануу предмети боюнча билим сапаты жана жетишүүсү жакшы, ал эми математика предмети боюнча билим сапаты 39%, жетишүүсү 82% төмөн экендиги аныкталды.

Жалпы билим сапаты 63%, жетишүүсү 90% түздү.

Сунуш: Билим сапаты төмөнкү көрсөткүчтү көрсөткөн класстагы окуучулар менен, ата-эне, куратор билим сапатын жогорулатуу максатта окуу жылынын аягына чейин бирдикте иш алып барышсын.

Май айында директордун алдында  кафедранын отуруму  өткөрүлдү. Мында,

 4-класстарды багыттар боюнча бөлүү, 1-класстардын документтерин кабыл алуу күнү 14-28-майга чейин жүргүзүлөөрү айтылды.

1-класстарды кабыл алуу үчүн төмөнкү мугалимдерден:

Касымалиев М.Ү-коммис.төрагасы

Жаанбаева Р.А-ком.мүчөсү

Абыкова Г,Т.-ком.мүчөсү

 Молдалиева Ж.К-ком.мүчөсү

Өскөнбай кызы Ы-ком.мүчөсү

Малиева Ж.Э (соц.пед.) ком.мүчөсү

Болотбекова Н.Ж.(психолог) ком.мүчөсү болуп бекиди.

Окуу жылына анализ жүргүзүлүп,кафедранын ар бир мугалиминен  жылдык отчеттору алынып, билим сапаты боюнча мониторинг чыгарылды.

24.05.2019-жылы 1-4 класстар үчүн көчүрүү пед.кеңешмеси өткөрүлүп,  №10 пед.кеңештин чечими менен класстан-класска көчүрүлдү.

 Жаңы 2019/2020-окуу жылына карата кафедранын мугалимдеринен  сунуштар, ой пикирлер айтылды. Электрондук китептин үстүндө иштөө,электрондук портфолиону толуктоо иштерин аяктоо милдеттендирилди. Жаңы 2019-2020 окуу жылына карата ой пикирлер, билим сапатын жогорулатуу үчүн окуучулардын санын азайтуу снушу айтылды.

Жалпы жылдык билим сапатынын мониторинги төмөнкудөй көрсөткүчтү берди.

 

 

КЛАССТАР

Жыл баш-да окууч. сны

Жыл ичинде кеткени

Жыл ичинде келгени

Жыл аягын.

окууч. саны

 

Эркек

 

Кыз

 

“5”

 

“4”

 

“3”

 

“2”

Бил.

сап

Жет.

2-класс

Жалпы

 

333

 

19

 

7

 

321

 

182

 

139

 

55

 

133

 

131

 

1

 

58%

 

99%

3-Класс

Жалпы

 

362

 

17

 

10

 

355

 

186

 

169

 

64

 

163

 

128

 

 

 

64%

 

100%

4-Класс

Жалпы

 

331

 

5

 

6

 

332

 

183

 

149

 

65

 

145

 

122

 

 

 

63%

 

100%

Жалпы

 

1243

 

63

 

50

 

1230

 

672

 

558

 

184

 

441

 

381

 

 

 

62%

 

99%

 

ОТИ боюнча директордун орун басары:          М.Т.Жунусакунова

 

Биздин дарегибиз

Статистика

Материалдар
Документтер
Сүрөттөр
Аудио/Видео
2578
645
745
28

Байланыш

Бишкек шаары, Токтогул көч., 68
+996 (312) 486383
+996 (312) 486267
+996 (312) 486434
+996 (312) 486266
ncg5@inbox.ru